4e dag Hk - Reisverslag uit Shanwei, China van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 4e dag Hk - Reisverslag uit Shanwei, China van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

4e dag Hk

Blijf op de hoogte en volg familie

27 Juni 2013 | China, Shanwei

27 juni
Vandaag hebben we Ocean Park op het programma voor de kids. Dit is een park dat verdeeld is in 2 gedeelten. Van de ene gedeelte naar de andere kun je komen door een trein of gebruik te maken van de cable car. Dit laatste hebben we gedaan, wat ontzettend mooie plaatjes opleverde. Je kon de kust van Hk zien. Verder is het een pretpark maar ook een sealife park. We hebben dan ook genoten van een dolfijnen show. En de mooiste attractie hadden we bij ons. Namelijk de kinderen. We werden overspoeld met vragen of de kinderen op de foto wilden met vreemden. Niet 1 keer maar de hele tijd. Ze zaten aan de kinderen, aaiden hun haren en bleven ons volgen en nakijken. En de kinderen ondergingen het en zetten netjes een lach op. Zoals Thijs het zei. We zijn beroemd en dat hoort er dan bij.
Voor de kinderen was dit een zeer mooie dag alleen de temperatuur had wel iets minder gemogen maar je hoort ons niet klagen. We horen hoe de temperaturen in Nld zijn.

• 27 Juni 2013 - 18:12

Chantal:

hoi manon en de rest van de fam leuk om jullie verhalen te lezen wens jullie veel plezier
    en hoop dat jullie een mooie tijd samen hebben
    gr jw chantal vera en lian

• 27 Juni 2013 - 18:33

Inge Wijnen:

Hey Hoogenkampies, wat een mooi verhaal. De kids zijn dus famous haha. Leuk voor ze. En heerlijk weer bij jullie. Nou geniet er van, want hier is het k@#tweer. Tja Nederland hè. Nog 3 weekjes en dan zoeken wij ook de zon op.
    Hier alles okay. Vanmiddag heerlijk geluncht met Saskia, Cindy en Gerlinde. Kids hadden patatdag op school, dus daar moest gebruik van worden gemaakt hihi.
    Hoorde toen trouwens dat Marian, moeder van Joop Klein Staman, samen met hem een auto-ongeluk hebben gehad gisteravond. Met de legerjeep. Met Joop gaat het goed, maar Marian ligt in ZH. Mocht je meer willen weten, vraag Gerlinde dan even. Hopen dat het allemaal goed af loopt.
    Hoeveel dagen blijven jullie nog in Hongkong? Hierna naar Nieuw Zeeland of niet. Spannend, leuk leuk. Geniet er lekker van en tot het volgende reisverslag. Groetjes en dikke kus van ons. Inge

• 27 Juni 2013 - 21:09

Loes:

Blond and famous??? Wauwie! Erg leuk om foto's te zien, beleef het hier zo mee. Ook zin in vakantie !!! Jeetje 4 dan nog maar en al zoveeeel gezien, top nu al weer nieuwsgierig naar jullie volgende trip. X van ons.

• 27 Juni 2013 - 21:55

Anton En Berty De Vries.:

Wij hebben jullie verslagen gelezen plus de foto's gezien, leuk om jullie te volgen op de wereldreis.
    We krijgen zo een mooie indruk wat jullie allemaal mee maken.

Heel veel plezier en genieten met z'n allen.
    Groeten, Anton en Berty.

• 28 Juni 2013 - 10:35

Schumers:

Hallo,
    wat leuk om jullie zo te volgen. Heel veel plezier nog met elkaar.
    groetjes,
    de Schumers

• 28 Juni 2013 - 14:11

De Bakkers:

Hallo Johan (en de rest hah),
    Namens de bakkerij willen wij jou en de de rest die mee is heel veel plezier wensen.
    Jan die baalt ervan dat jij er 8 weken niet bent.
    Hij zeurt nu constant bij Herman om te fietsen, want Marco zijn stage zit er ook op.
    Zelfs Gretha vraagt waar jij bent.
    We hebben met de groep afgesproken dat we de woensdagen naar jullie belevenissen gaan kijken.
    Veel plezier
    Groetjes Bea, Jan, Josef, Gretha, Henrie en Monique

• 28 Juni 2013 - 14:12

Jacqueline Kuperus:

Wat een heerlijke kinderen heb je ook, maak veel foto's ben reuze benieuwd.
    Veel plezier samen