45e dag Las Vegas here we come - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 45e dag Las Vegas here we come - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

45e dag Las Vegas here we come

Blijf op de hoogte en volg familie

06 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

6 augustus
Vandaag met onze mooie auto naar Las Vegas. De wegen zijn groot en breed. Mooie landschappen en alles ruim. Je kan ver weg kijken. Het weer wordt warmer en het landschap verandert in een woestijn, mojave woestijn. Eerst gaan we langs de Hooverdam. Wat groots en indrukwekkend. En dan vervolgen we ons weg naar Las Vegas. Uit het niets doemt daar Las Vegas op. Wat raar zo in de woestijn. Ons hotel, circus circus vinden we zo, deze ligt op de Strip. Waar alle bekende hotels aan liggen. De kinderen en wij ook weten niet wat we zien. Zo groot hotel hebben we nog nooit gezien. Er is een pretpark in het hotel, met achtbanen etc. We kijken echt onze ogen uit. Niet veel later wordt het donker en besluiten we buiten te kijken. Wauwh. Zoveel lichtjes. We nemen een bus naar het einde van de Strip om alle hotels te bewonderen, Mirage, Venetian, Bellagio, Treasure Island etc en lopen weer terug naar ons hotel. 1 ding weten we zeker hier moet je eigenlijk meer dagen zijn.

• 15 Augustus 2013 - 19:34

Cynthia:

Wauw wat gaaf al jullie avonturen. Ik lees alles altijd trouw!
    John, mijn broertje, heeft ook overnacht in Circus Circus....
    dus ik had gelijk beelden bij jullie verhaal. De foto's waren hilarisch
    die hij van het hotel incl. pretpark had gemaakt.

Wij wensen jullie nog heel veel plezier in de USA!

Lieve groetjes van ons!

• 15 Augustus 2013 - 23:39

Dennis:

Hallo Fam.

Ook nog een gokje gewaagd ? Kun je waarschijnlijk ook wel in je hot zelf.... Veel zeker nog de laatste dagen en goede reis terug!

Groeten Fam. Visser