49e dag Moab naar Mesa Verde - Reisverslag uit Mesa Verde, Verenigde Staten van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 49e dag Moab naar Mesa Verde - Reisverslag uit Mesa Verde, Verenigde Staten van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

49e dag Moab naar Mesa Verde

Blijf op de hoogte en volg familie

10 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Mesa Verde

10 augustus
Vandaag rijden we naar een bijzondere overnachtingsplek. Ons appartement ligt in het NP zelf, Mensa Verde .
We boeken een guide tour voor later op de dag en dit blijkt geen verkeerde keus te zijn. Ten eerste komt het met bakken uit de lucht vallen en wanneer wij de tour doen is het weer droog en ten tweede wat een ontzettend mooie tour. Een aanrader voor iedereen. De Cliff Palace . We moeten er helemaal heen lopen en het is nog een dorpje in de rotsen hoe de indianen hebben geleefd, grot woningen . Zo interessant en ook leuk om zo te klimmen.
Moe maar voldaan gaan we naar bed.