41e dag Cookeilanden - Reisverslag uit Rarotonga, Cook Eilanden van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 41e dag Cookeilanden - Reisverslag uit Rarotonga, Cook Eilanden van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

41e dag Cookeilanden

Blijf op de hoogte en volg familie

02 Augustus 2013 | Cook Eilanden, Rarotonga

2 augustus
Vandaag schijnt de zon weer maar nog niet zo fel voor een beach dagje. Dus we starten met een dagje visje. Heerlijke vis en koffie daar en veel om te kijken. Gezellig. En dan komt kapitein Moko terug met zijn boot. Vandaag hadden ze meer geluk. Ze hadden een grote Wahoo gevangen. Dezelfde soort vis die opa er ook aan had gehad. Thijs mag er mee op de foto en opa natuurlijk ook. De vis is nog groter dan Thijs. Kapitein Moko fileert hem en geeft ons heerlijk vis mee voor de bbq. Totale visopbrengst om te eten van deze vis is 20,8 kilo. We vissen nog wat en s'middags is het weer beach time. We scooteren het eiland rond. Maken foto's van de bananenplanten die we hier veelvuldig zien en ook de tsunamiborden die om de 500 meter staan. We leveren onze scooters in. En s'avonds natuurlijk een heerlijke vis bbq.