44e dag LA de studios - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 44e dag LA de studios - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

44e dag LA de studios

Blijf op de hoogte en volg familie

05 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

5 augustus
Vandaag een druk programma. We worden eerst opgehaald door een bus die ons naar de hollywood studios brengt. In een echte americaanse bus maken we kennis met LA. We moeten dwars door de stad heen. Wat groot. Bij de studios is het druk maar dat hadden we al verwacht. Tjee vorig jaar eurodisney gehad maar dat is kleinvergeleken bij dit. De rijen zijn lang vanaf 50 min. Dat wordt dus geduld hebben en het weer is eg warm. De studio toer is geweldig. Vooral het gedeelte met de dinosaurussen en king kong. We genieten van het park en krijgen veel te zien. De simpsons, een 3d simulator, erg heftig net alsof je in een achtbaan zit, shrek 4d, waar je ook water over je heen krijgt en het net is of er beestjes bij je voeten zitten en nog veel meer. Na een vermoeiende dag begint ons avond programma. Een avondbus toer door LA. In een korte tijd krijgen we een goede indruk van LA. Hollywood, downtown, de beach etc. Moe van de dag komen we om 23.00 bij ons hotel aan. Heerlijk zitten en effe niets. Wat veel indrukken en drukte in deze stad, een echte wereldstad.

• 14 Augustus 2013 - 08:04

Familie Valk:

Wat fijn om nog weer wat verslaglegging en foto's te mogen bewonderen! De laatste dagen alweer voor jullie. En wat mooi! Ik denk dat we dit over een aantal jaren zelf ook nog even moeten bekijken. Volgens mij is Amerika gewoonweg een andere wereld dan wanneer je in Europa bent.

Nog hele fijne laatste 2 dagen. We kijken er naar uit om jullie vrijdagavond weer op Schiphol te mogen begroeten.

Lots of kisses!!!!!!

Gerbert, Desiree, Sophie en Thomas.

• 14 Augustus 2013 - 11:21

Familie Barto:

Hallo beste mensen,

Wat een indrukken moeten jullie de afgelopen 44 dagen hebben opgedaan en wat een wereld van verschil zijn jullie tegen gekomen. Nog een lange vlucht naar Londen en het zit erop. Wat gaat het dan toch weer snel. We wensen jullie een goede eind sprint naar Nederlandse bodem

Groeten Ineke en Rik