3e dag hk - Reisverslag uit Mongkok, Hong Kong van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 3e dag hk - Reisverslag uit Mongkok, Hong Kong van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

3e dag hk

Blijf op de hoogte en volg familie

26 Juni 2013 | Hong Kong, Mongkok

26 juni
Dit was een betere nacht en wat fijn dat ze hier airco hebben. De temperaturen zijn hier hoog.Op naar de 2e dagtour. Vandaag weer naar Hk island. We hebben al veel meer in de gaten hoe het hier werkt. En we zijn dus ook veel sneller aan de andere kant. Op Hongkong island bezoeken we eerst de stanleymarket. Hier kun je van alles en nog wat kopen, wat wij natuurlijk ook hebben gedaan. Toen naar Aberdeen voor een sampantour. Dit zijn kleine visserbootjes. Je krijgt op het water een mooi zicht op Hk. De tour bracht ons verder nog bij de Man Mo tempel. De kinderen vonden het hier erg stinken (wierook). Wij vinden het een erg mooie tempel klein maar mooi. Als afsluiting hebben we een night tour gedaan. Deze stopte bij de haven waar we om 20.00 de lights of symphonie konden bekijken. Overal waar we keken zagen we licht. Van felle kleuren tot laserstralen. De kinderen waren onder de indruk.