47e dag dag van de bekeuring - Reisverslag uit Escalante, Verenigde Staten van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 47e dag dag van de bekeuring - Reisverslag uit Escalante, Verenigde Staten van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

47e dag dag van de bekeuring

Blijf op de hoogte en volg familie

08 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Escalante

8 augustus
Na een lange tijd geen verbinding te hebben gehad met nld, ivm de bergen. Eindelijk weer eens contact, gelukkig. We maken vandaag een mooie rit naar Moab. Deze rit gaat door het plaatsje Escalante waar een politieauto ons met sirenes achtervolgd. Gelukkig niet voor ons, we doen niets verkeerd, dachten we. We moeten de auto stoppen en het is net of we in de tv serie " politie op de hielen" zitten. De agent doet zijn bril niet af en laat zeer duidelijk zijn wapen zien. Wijst Wilco de les of hij blind is want we gingen door een dorpje met hoge snelheid. We zijn ons van geen kwaad bewust maar het komt er eigenlijk op neer dat Wilco naar de gevangenis moet. Paniek bij de kinderen. Ipv 30 mile reden we 62 mile dwz 45 km te hard. We komen er af met een hele vette, dikke bekeuring!. Veel gezeur en een arrogante politie agent .
We vervolgen onze weg door Capitol Reef, wat ontzettend mooi is.
Ons hotel The big Horn lodge is mooi met weer een zwembad en we sluiten de dag af met het eten van heerlijke steaks.