25e dag Hanmersprings naar Lake Tekapo - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu 25e dag Hanmersprings naar Lake Tekapo - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van familie hoogenkamp - WaarBenJij.nu

25e dag Hanmersprings naar Lake Tekapo

Blijf op de hoogte en volg familie

18 Juli 2013 | Nieuw Zeeland, Hanmer Springs

18 juli
We vertrekken vroeg naar Lake Tekapo, vroeg omdat we niet weten of we sneeuw tegen komen. Lake Tekapo is namelijk een ski gebied. Gelukkig zien we wel sneeuw maar niet waar wij last van hebben. En komen we later op de dag aan. We gaan eerst naar het meer, wat een helderheid. Het meer is groen, blauw echt te gek. Aan het meer staat ook nog een kerkje , the good sheppard, uit 1935. We checken in, in een jeugdherberg en gaan nog even kijken of er wat bij het meer te doen is. Nou genoeg. We kunnen snowtuben, schaatsen of in de pools duiken. De kinderen willen heel graag schaatsen en we besluiten we dit te gaan doen. En zo zijn we in onze zomervakantie aan het schaatsen.

• 23 Juli 2013 - 13:18

Ria Bloemendaal:

Thijs en Babette,
    Cool om in de zomervakantie te gaan schaatsen.Nou,in Nederland is het zeer warm, ruim 30 graden. Maar alles heeft voor en nadelen. Heel veel plezier onderweg.
    Gr Ria en Henk